menu

Meist lähemalt

Meediaagentuurid ja ettevõtete turundajad näevad järjest enam vaeva, et leida uusi reklaamkanaleid ja viise, mis tarbijatele vähem agressiivsed tunduksid, kuid nende ostuotsuseid ning käitumist siiski mõjutaksid. Kas tegeleda müügiedendusega ise või osta teenust sisse, oleneb nii võimalustest, oskustest kui ka soovist.

Meie usume, et müügiedendusega tuleb tegeleda igapäevaselt. „Out of box“ mõtlemine, uuenduslikud lahendused ja ägedad inimesed on need, mis edu tagavad.

Müügijärelvalve tegevused

✔ Sortimendi järelevalve ja kontroll – hindame kauba saadavust ja laoseisu, fikseerime kohapealse olukorra (regulaarsed fotodega aruanded) ning teeme
omapoolsed ettepanekud.

✔ Reklamatsioonide käsitlemine – kui kaup on logistika-ahelas kahjustada saanud või kaduma läinud, esitame kauba vedajale reklamatsiooni ning hoolitseme selle käitlemise eest.

✔ Toodete paigutamine ja riiuldamine – võimalusel hoolitseme selle eest, et sortimendis olevad kaubad oleksid parimatel võimalikel kohtadel. Eemaldame määrdunud, defektiga, aegunud ja muul moel mittesobivad tooted ning korrastame väljapanekut.

✔ Hinnavaatlus – iganädalane konkureerivate toodete hinnavõrdlus, saadud info süsteemne analüüs koos fotoülevaadetega.

✔ Sortimendi tutvustamine ja uute toodete presentatsioon kauplustele. Reklaamväljundite ja reklaamvahendite esitlus – tagame, et teie kampaaniate ning reklaamidematerjalide väljapanek vastaks nõuetele.

 
 
Tooteesitlused

 
Viime läbi tooteesitlusi ja degustatsioone (võimalus kasutada tehnilisi abivahendeid – videoekraane).

 
Müügikoha esitlusena võime pakkuda kohtreklaami: riiulisildid ja –laiendid, kirjad kärudel ja kottidel, väljapanekud püstvitriinides ning videoekraanidel, lipud, märgid jpm.

Kaetavad piirkonnad

Tavapärase reklaami mõjud on sageli raskesti mõõdetavad ning nende mõju ilmneb tihti alles pikema aja jooksul. Viisid, millega tarbijad infot haaravad, kaubamärke tajuvad ja meeles peavad, on pöördumatult muutunud. Hea müügiedendus sisaldab reklaami elemente, aidates luua brändieelistust, mõjutada klientide lojaalsust ning tugevdada positiivset suhtumist.

Kui olete müügiedendusse panustanud, aga otsite täna värskeid ideid ja uusi lahendusi, andke meile sellest teada. Leiame koos uusi viise, kuidas teie müüginumbreid kasvatada.

Kohtumine huvitavate inimestega ei maksa midagi, kutsu meid endale külla!

Parimad näited meie töödest

Balsnack

Rukkivahvli degusteerimine

Hagari

Ciabatta degusteerimine

Nopri Talumeieri

Nopri piimatoodete degusteerimine

Kadarbiku

Suppide degusteerimine

Nõo Lihavürst

Lihapallide degusteerimine

Philips

Multikeetja esitlus

Balsnack

Tootevaliku presentatsioon Toidumessil

Marie Brizard

Siirupite ja alkoholi degusteerimine

CurcuMix

Kurkumitoodete degusteerimine

Nopri Talumeieri

Piimatoodete degusteerimine

Froosh

Smuutide degusteerimine

Pesumati

iMop esitlus

Võtke meiega ühendust